Lotnisko – wkręt czy reklama?
Wyobraźcie sobie ten moment – urlop,gorące słońce,ciepłe morze. Ale jeszcze trochę,najpierw trzeba rozpocząć podróż – kierujemy się na lotnisko. A tam… W tym roku agencje reklamowe uwzięły się na turystów,czyli ciekawym kąskiem stało się lotnisko,przez które przewija się masa podróżujących potencjalnych klientów. Mam dla Was szokujące reklamy – sami oceńcie czy pasażerowie zostali wkręceni czy to tylko gra aktorska.
1. A tymczasem na taśmie bagażowej – Orange i jego drastyczne zwrócenie na siebie uwagi
[embedplusvideo height=”331″ width=”540″ editlink=”http://bit.ly/16deNIK” standard=”http://www.youtube.com/v/4UgbgT_OK-M?fs=1″ vars=”ytid=4UgbgT_OK-M&width=540&height=331&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep4598″ /]
2. Test na stres – czyli co Nivea może zrobić z czekającym na lot pasażerem – czy o to właśnie chodziło? Moim zdaniem nawet w niewinnym człowieku można wzbudzić niepokój.
3.Odważna akcja Durex – Polska kampania „Poleć na Durex”
[embedplusvideo height=”331″ width=”540″ editlink=”http://bit.ly/166Ho4Q” standard=”http://www.youtube.com/v/mhdE53aX-2Q?fs=1″ vars=”ytid=mhdE53aX-2Q&width=540&height=331&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep4187″ /]
W tej kampanii brały udział dorosłe osoby,na pokładzie nie było dzieci.
4.Reklama lotów do Brazylii
[embedplusvideo height=”432″ width=”540″ editlink=”http://bit.ly/166JKAw” standard=”http://www.youtube.com/v/RjvQGOKca-E?fs=1″ vars=”ytid=RjvQGOKca-E&width=540&height=432&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep9429″ /]
Podzielcie się swoją opinią czy obejrzane akcje zrobiły na Was jakiekolwiek wrażenie,czy takie akcje mają sens.
„Poleć na durex” jest świetna! Jak dla mnie to raczej podstawieni ludzie ale za sam pomysł daje 10 😉