Skip to main content

Kefalonia – zza kulis…

Ludzie są mi potrzebni do tego by oddychać. Nie ma nic piękniejszego niż usiąść pośród tłumu i patrzeć na nich moimi oczami. Relacje, emocje, i ta zagadka kim mogą być i jak wygląda ich życie. Kocham pasjonatów, mądrych ludzi, lubię nowości i uczyć się tego życia od nowa. Podróże są częścią mnie, odbieram je na innym poziomie świadomości. Zapach miejsca utrwala mi się głęboko w pamięci... Więcej dowiesz się w zakładce " o mnie"

Website: http://www.charmante.com.pl

Sprawdź także

Komentarz32

1. Artur

Super zdjęcia adekwatne do poprzednich wpisów. Grecja jest fascynująca, w tym roku mam zamiar się wybrać, ale czy to się uda?
    Serdecznie pozdrawiam
    Artur

2. Maria K

Jakie cudne zdjęcia, zastanawiałam się z mężem gdzie pojechać w tym roku na wakacje . Po obejrzeniu zdjęć zdecydowaliśmy że polecimy na Kefalonie 🙂 Dziękujemy i prosimy o więcej :)))

3. Krzysztof

Bardzo fajne zdjęcia , czekam na następne opisy i zdjęcia :))
    Pozdrawiam Krzysztof

Będą będą 😀

4. Ola

Swietne fotki aż humor mi się poprawił 🙂

To świetnie 🙂

Hahaha, zapomniałam, ale na pewno doszyję przed kolejnym wyjazdem podczas przygotowywania się. Bo tak już jest, że pewne rzeczy zostawia się na ostatnią chwilę 😉

5. Kasia

Masz piekny kolor włosów:)
    Poza tym miejsca, które zwiedziliście cudne, aż poczułam, że ten potrzebuje wyjazdu na długi urlop!

Dziękuję 🙂 Mogę coś doradzić 🙂

6. Młoda Matka

Może to będzie mały off-topic, ale fajnie, że ktoś Ci zrobił tyle zdjęć podczas robienia zdjęć:) Sama zawsze mam ich mało, bo zazwyczaj chowam się za aparatem.
    P.S. Jak tak patrzę, to aż zastęskniłam za jakimś cieplejszym krajem:)

1. Charmante Author

Właśnie, to było ciekawe doświadczenie poobserować się samej sobie 😉

7. Klaudyna Maciąg

Jaka piękna woda! Ach.

Wyglądam nieśmiało za okno, a u mnie śnieg. Strasznie zazdroszczę takich wrażeń!

8. Paulina Chmielewska

Tzw. „making of” 😉 Bardzo fajne, pozytywne zdjęcia. Aż uśmiech sam na twarzy się pojawia po obejrzeniu takiej dawki kolorowych, „uśmiechniętych” zdjęć 😀

Wow, dziękuję 🙂

9. Dorota dermiblog

wow. świetne ujęcia, nawet jak trochę zza kurtyny 😉 aż chce czlowiek gdzieś się wyrwać, odpocząć…rozmarzyłam się 🙂

Marzenia cudna rzecz – lubią się spełniać 😀

10. Fall

Heh jeszcze 181 dni i też tam będę.
    Na pewno skorzystam z tego co tu piszesz:)

1. Charmante Author

Świetnie, w takim razie czekam na info co było przydatne 🙂

1. Fall

Plan zostanie sprecyzowany jakiś miesiąc przed wyjazdem. Na razie jest kupiony plan wyspy, zarezerwowany samochód na 3 dni, jeden dzień to będzie wycieczka na Itakę, reszta to błogie lenistwo.
        A w maju wypad na Rodos. Choć to będzie apetizer bo danie głowne w 2016 to Kefalonia.

1. Charmante Author

Trzy dni to zdecydowanie za mało jak na zwiedzenie tej wyspy. Przekonasz się na miejscu. Błędne jest myślenie, że skoro te odległości są takie małe to szybko je pokonamy. Serpentyny czasem nie pozwalają na prędkość większą niż 20-40 km/h
          Jeśli miałąbym wybrać to atrakcje jak Drogarati i Melissani – będzie o tym post po Sami – gdzie spędzisz jeden dzień. Polecam miasto Fiscardo – obłędne miejsce. Góry Enos z radiostacją – widok w chmurach i nad chmurami, uczucie nie do opisania 🙂

1. Fall

Postaramy się te 3 dni maksymalnie wykorzystać.
            Nie mamy ciśnienia by koniecznie wszystko zobaczyć bo skończy się to na bieganiu z wywieszonym jęzorem. Będzie pretekst by wrócić tam w przyszłości.
            Mam dość obciążającą psychicznie pracę i stąd też potrzebuję trochę najzwyklejszego lenistwa kiedy wybór polega na wyborze plaża czy basen, piwo czy drink. Oglądaliśmy kiedyś z Żoną zdjęcia z Zante. Fajnie było na twarzach widać jak wypoczynek wpływa na wygląd i najzwyczajniej w świecie wygląda się lepiej.

2. Charmante Author

Każdy spędza swój wolny czas tak jak lubi. Jedni odpoczywają czynnie, a inni odpoczywają przy książce na basenie.
            Dlatego na te trzy dni polecam te miejsca wymienione wcześniej – dla mnie bardziej wartościowe emocjonalnie.
            Wracając z Sami można zrobić rundkę i zahaczyć o Argostoli. Ale też wszystko zależy od tego, w której miejscowości się zatrzymacie i czego się na miejscu spodziewacie. Każdego interesuje coś innego. Przybijam piątkę za Itakę – warto poświęcić jeden dzień z kefalońskiego życia 🙂

2. Fall

Zatrzymamy się…No nie do wiary:) w Utopii.
          Na pewno twój blog pomoże nam w wyborze i za wszystkie wpisy dziękuje. Ilość informacji i ich jakość poparta zdjęciami jest niesamowitą kopalnią wiedzy o Kefaloni.

Oooo… 😀
            To moja mała podpowiedź jeśli chodzi o bagaż – pewnie z Grecosa – Small Planet i warunki umowy. Ważne – zwróćcie uwagę na bagaż. Nie ma możliwości łączenia w kg., tzn, że jeden bagaż ma być do maximum – nie pamiętam dokładnie, ale chyba do 25 kg. Zapakowaliśmy się w jedną dużą walizkę, która ważyła 10 kg więcej. Na lotnisku musieliśmy szukać plecaka by się przepakować albo dopłacić 300 pln. Nie ważne, że był jeden bagaż. Co ciekawe nie ma tego zapisanego w regulaminie nawet u przewoźnika. Zawsze tak lataliśmy a tu nam zrobili problem. Tak samo jak nie mieliśmy problemu w drodze powrotnej. Co kraj to obyczaj a ten sam przewoźnik 😀

11. LovettLov

Jak ja zazdroszczę takiego wyjazdu, naprawdę ! Kocham podróże i takie fotki aż kuszą by odkładać pieniążki na różne wyjazdy za granicę 🙂 A morze ? Cudowne mieliście *.*

1. Charmante Author

Kefalonia z last minute trafi się i za 1500 pln z all inclusive , wystarczy, że co miesiąc uda się odłożyć po 15o pln i masz super wakacje i w ciekawej cenie 😉

12. Ola

Benzyna było w cenie wypożyczenia samochodu ? czy trzeba po wynajęciu zatankować auto ?

1. Charmante Author

Zależy od wypożyczalni. Czasami bak jest w połowie czasami jest do pełna. Tyle ile otrzymujesz tyle samo trzeba zwrócić. Czyli samochód z połową baku przy odbiorze, z taką samą zawartością trzeba oddać wraz z oddaniem kluczyków.

13. Czterolistna koniczyna

Po zdjęciach widać, że bawiliście się dobrze i humory dopisywały. Sympatycznie się czyta. Pozdrawiam.

Ach dziękuję 🙂

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Verified by MonsterInsights

Zapoznaj się z zasadami przetwarzania danych osobowych. Treść polityki prywatności jest zgodna z wymogami regulacji o ochronie danych osobowych obowiązującej od dnia 25.05.2018 r. więcej informacji